ابن عباس کا متعہ سے متعلق نظریہ کیا تھا، اس کی وضاحت مشھور علماء کے مطابق دیکھیے
ابن حجر کہتے ھیں
قال ابن بطال : روى أهل مكة واليمن عن ابن عباس إباحة المتعة ، وروي عنه الرجوع بأسانيد ضعيفة وإجازة المتعة عنه أصح ، وهو مذهب الشيعة
ابن بطال نے کہا کہ اہل مکہ اور یمن ابن عباس سے نقل کرتے ھیں متعہ کے مباح ھونے کی۔ اور کچھ ضعیف اسناد میں ذکر ھے کہ انہوں نے رجوع کیا اس سے؛ مگر متعہ کی اجازت ان کی جانب سے صحیح ھے؛ اور یہی شیعہ مذھب بھی ھے
{http://shiaonlinelibrary.com/%D8%A7%D9%84%D9%83%D8%AA%D8%A8/1800_%D9%81%D8%AA%D8%AD-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%8A-%D8%A7%D8%A8%D9%86-%D8%AD%D8%AC%D8%B1-%D8%AC-%D9%A9/%D8%A7%D9%84%D8%B5%D9%81%D8%AD%D8%A9_150#top'>فتح الباري - ابن حجر - ج ٩ - الصفحة ١٥٠}
http://www.islamweb.net/newlibrary/display_book.php?bk_no=52&ID=2808&idfrom=9255&idto=9603&bookid=52&startno=52'>
آن لائن لنک}
فیض الباری ترجمہ فتح الباری میں یہ بات پارہ 21، صفحہ 731-732 میں بھی درج ھے
یہی بات شوکانی نے نیل الاوطار میں بھی لکھی ھے
{http://shiaonlinelibrary.com/%D8%A7%D9%84%D9%83%D8%AA%D8%A8/1065_%D9%86%D9%8A%D9%84-%D8%A7%D9%84%D8%A3%D9%88%D8%B7%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D8%B4%D9%88%D9%83%D8%A7%D9%86%D9%8A-%D8%AC-%D9%A6/%D8%A7%D9%84%D8%B5%D9%81%D8%AD%D8%A9_0?pageno=271#top'>نيل الأوطار - الشوكاني - ج ٦ - الصفحة ٢٧١}
البانی نے بھی یہی لکھا
لکھتے ھیں
وجملة القول: أن ابن عباس رضي الله عنه روي عنه في المتعة ثلاثة أقوال:
الأول: الإباحة مطلقا.
الثاني: الإباحة عند الضرورة.
والآخر: التحريم مطلقا، وهذا مما لم يثبت عنه صراحة بخلاف القولين الأولين، فهما ثابتان عنه.
والله أعلم.
اور اس قول کے بارے میں کہ جو روایت ھوئی ھے ابن عباس سے متعہ کے بارے میں، اس میں 3 اقوال ھیں
پہلا: وہ اس قطعی طور پر مباح مانتے تھے
دوسرا: وہ صرف ضرورت کے وقت اس مباح مانتے تھے
تیسرا: اسے قطعی حرام مانتے تھا، اور یہ ان سے صراحت کے ساتھ ثابت نہیں؛ بخلاف پہلے 2 اقوال کے جو ان سے ثابت ھیں؛
http://shiaonlinelibrary.com/%D8%A7%D9%84%D9%83%D8%AA%D8%A8/2308_%D8%A5%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A1-%D8%A7%D9%84%D8%BA%D9%84%D9%8A%D9%84-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D9%86%D8%A7%D8%B5%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D8%A3%D9%84%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%8A-%D8%AC-%D9%A6/%D8%A7%D9%84%D8%B5%D9%81%D8%AD%D8%A9_319'>{إرواء الغليل - محمد ناصر الألباني - ج ٦ - الصفحة ٣١٩}
Categories:
Urdu - اردو
0 comments:
Post a Comment
براہ مہربانی شائستہ زبان کا استعمال کریں۔ تقریبا ہر موضوع پر 'گمنام' لوگوں کے بہت سے تبصرے موجود ہیں. اس لئےتاریخ 20-3-2015 سے ہم گمنام کمینٹنگ کو بند کر رہے ہیں. اس تاریخ سے درست ای میل اکاؤنٹس کے ضریعے آپ تبصرہ کر سکتے ہیں.جن تبصروں میں لنکس ہونگے انہیں فوراً ہٹا دیا جائے گا. اس لئے آپنے تبصروں میں لنکس شامل نہ کریں.
Please use Polite Language.
As there are many comments from 'anonymous' people on every subject. So from 20-3-2015 we are disabling 'Anonymous Commenting' option. From this date only users with valid E-mail accounts can comment. All the comments with LINKs will be removed. So please don't add links to your comments.