• Misyar Marriage

    is carried out via the normal contractual procedure, with the specificity that the husband and wife give up several rights by their own free will...

  • Taraveeh a Biad'ah

    Nawafil prayers are not allowed with Jama'at except salatul-istisqa' (the salat for praying to Allah to send rain)..

  • Umar attacks Fatima (s.)

    Umar ordered Qunfuz to bring a whip and strike Janabe Zahra (s.a.) with it.

  • The lineage of Umar

    And we summarize the lineage of Omar Bin Al Khattab as follows:

  • Before accepting Islam

    Umar who had not accepted Islam by that time would beat her mercilessly until he was tired. He would then say

Wednesday, September 11, 2013

متعہ کے متعلق ابن عباس کا نظریہ


ابن عباس کا متعہ سے متعلق نظریہ کیا تھا، اس کی وضاحت مشھور علماء کے مطابق دیکھیے


ابن حجر کہتے ھیں

قال ابن بطال : روى أهل مكة واليمن عن ابن عباس إباحة المتعة ، وروي عنه الرجوع بأسانيد ضعيفة وإجازة المتعة عنه أصح ، وهو مذهب الشيعة

ابن بطال نے کہا کہ اہل مکہ اور یمن ابن عباس سے نقل کرتے ھیں متعہ کے مباح ھونے کی۔ اور کچھ ضعیف اسناد میں ذکر ھے کہ انہوں نے رجوع کیا اس سے؛ مگر متعہ کی اجازت ان کی جانب سے صحیح ھے؛ اور یہی شیعہ مذھب بھی ھے

{http://shiaonlinelibrary.com/%D8%A7%D9%84%D9%83%D8%AA%D8%A8/1800_%D9%81%D8%AA%D8%AD-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%8A-%D8%A7%D8%A8%D9%86-%D8%AD%D8%AC%D8%B1-%D8%AC-%D9%A9/%D8%A7%D9%84%D8%B5%D9%81%D8%AD%D8%A9_150#top'>فتح الباري - ابن حجر - ج ٩ - الصفحة ١٥٠}
http://www.islamweb.net/newlibrary/display_book.php?bk_no=52&ID=2808&idfrom=9255&idto=9603&bookid=52&startno=52'>
آن لائن لنک}

فیض الباری ترجمہ فتح الباری میں یہ بات پارہ 21، صفحہ 731-732 میں بھی درج ھے

یہی بات شوکانی نے نیل الاوطار میں بھی لکھی ھے

{http://shiaonlinelibrary.com/%D8%A7%D9%84%D9%83%D8%AA%D8%A8/1065_%D9%86%D9%8A%D9%84-%D8%A7%D9%84%D8%A3%D9%88%D8%B7%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D8%B4%D9%88%D9%83%D8%A7%D9%86%D9%8A-%D8%AC-%D9%A6/%D8%A7%D9%84%D8%B5%D9%81%D8%AD%D8%A9_0?pageno=271#top'>نيل الأوطار - الشوكاني - ج ٦ - الصفحة ٢٧١}


البانی نے بھی یہی لکھا


لکھتے ھیں

وجملة القول: أن ابن عباس رضي الله عنه روي عنه في المتعة ثلاثة أقوال:
الأول: الإباحة مطلقا.
الثاني: الإباحة عند الضرورة.
والآخر: التحريم مطلقا، وهذا مما لم يثبت عنه صراحة بخلاف القولين الأولين، فهما ثابتان عنه.
والله أعلم.

اور اس قول کے بارے میں کہ جو روایت ھوئی ھے ابن عباس سے متعہ کے بارے میں، اس میں 3 اقوال ھیں

پہلا: وہ اس قطعی طور پر مباح مانتے تھے
دوسرا: وہ صرف ضرورت کے وقت اس مباح مانتے تھے
تیسرا: اسے قطعی حرام مانتے تھا، اور یہ ان سے صراحت کے ساتھ ثابت نہیں؛ بخلاف پہلے 2 اقوال کے جو ان سے ثابت ھیں؛

http://shiaonlinelibrary.com/%D8%A7%D9%84%D9%83%D8%AA%D8%A8/2308_%D8%A5%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A1-%D8%A7%D9%84%D8%BA%D9%84%D9%8A%D9%84-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D9%86%D8%A7%D8%B5%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D8%A3%D9%84%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%8A-%D8%AC-%D9%A6/%D8%A7%D9%84%D8%B5%D9%81%D8%AD%D8%A9_319'>{إرواء الغليل - محمد ناصر الألباني - ج ٦ - الصفحة ٣١٩}

Categories:

0 comments:

Post a Comment

براہ مہربانی شائستہ زبان کا استعمال کریں۔ تقریبا ہر موضوع پر 'گمنام' لوگوں کے بہت سے تبصرے موجود ہیں. اس لئےتاریخ 20-3-2015 سے ہم گمنام کمینٹنگ کو بند کر رہے ہیں. اس تاریخ سے درست ای میل اکاؤنٹس کے ضریعے آپ تبصرہ کر سکتے ہیں.جن تبصروں میں لنکس ہونگے انہیں فوراً ہٹا دیا جائے گا. اس لئے آپنے تبصروں میں لنکس شامل نہ کریں.
Please use Polite Language.
As there are many comments from 'anonymous' people on every subject. So from 20-3-2015 we are disabling 'Anonymous Commenting' option. From this date only users with valid E-mail accounts can comment. All the comments with LINKs will be removed. So please don't add links to your comments.

Popular Posts (Last 30 Days)

 
  • Recent Posts

  • Mobile Version

  • Followers