Нақл
аст, ки шабе намози мағриб (шом) ба имомати халифаи дуввум Умар ибни
Хаттоб иқома мешуд, вале вай дар тӯли намоз ҳеч калимае бар забон
наёварад. Пас аз поёни намоз аз ӯ дар ин бора суол мекунанд (ва ба нақле
мегӯянд: эй Амирулмӯъминин! Оё дар дил хондӣ?) ӯ дар посух аз сафари
зеҳнияш ба Шом дар ҳангомаи намоз сухан мегӯяд! Пас аз он албатта тасмим
мегиранд, ки намозро қазоӣ бихонанд[1].
Агар ин амал аз пешнамози сода сар бизанад ҳаргиз бар ӯ иқтидо мекунед?
Акнун
қазоват чигуна аст дар мавриди касе ки бар маснади ҷонишинии Пайғамбар
ва халифаи муслимин такя зада ва ин гуна амал мекунад?
(وقد
أخبرنا ) بحدیث إبراهیم والشعبی أبو نصر عمر بن عبد العزیز بن قتادة أنبأ
أبو محمد بن إسحاق بن شیبان البغدادی الهروی بها أنبأ معاذ بن نجدة ثنا
کامل بن طلحة ثنا حماد بن سلمة عن حماد بن أبی سلیمان عن إبراهیم النخعی ان
عمر بن الخطاب رضی الله عنه صلى بالناس صلاة المغرب فلم یقرأ شیئا حتى سلم
فلما فرغ قیل له انک لم تقرأ شیئا فقال إنی جهزت عیرا إلى الشام فجعلت
أنزلها منقلة منقلة حتى قدمت الشام فبعتها وأقتابها وأحلاسها واحمالها قال
فأعاد عمرو أعادوا * ( وأنبأ (أبو نصر
أنبأ أبو محمد بن إسحاق البغدادی أنبأ معاذ بن نجدة ثنا کامل ثنا حماد عن
أبی حمزة عن إبراهیم ان أبا موسى الأشعری قال یا أمیر المؤمنین أقرأت فی
نفسک قال لا قال فإنک لم تقرأ فأعاد الصلاة
Categories:
Tajik - Тоҷикӣ
0 comments:
Post a Comment
براہ مہربانی شائستہ زبان کا استعمال کریں۔ تقریبا ہر موضوع پر 'گمنام' لوگوں کے بہت سے تبصرے موجود ہیں. اس لئےتاریخ 20-3-2015 سے ہم گمنام کمینٹنگ کو بند کر رہے ہیں. اس تاریخ سے درست ای میل اکاؤنٹس کے ضریعے آپ تبصرہ کر سکتے ہیں.جن تبصروں میں لنکس ہونگے انہیں فوراً ہٹا دیا جائے گا. اس لئے آپنے تبصروں میں لنکس شامل نہ کریں.
Please use Polite Language.
As there are many comments from 'anonymous' people on every subject. So from 20-3-2015 we are disabling 'Anonymous Commenting' option. From this date only users with valid E-mail accounts can comment. All the comments with LINKs will be removed. So please don't add links to your comments.