قال يحيى بن أكثم لشيخ بالبصرة: بمن
اقتديت في جواز المتعة؟ قال: بعمر بن الخطاب رضى اللّه عنه. قال: كيف وعمر
كان أشدّ الناس فيها؟ قال: لأنّ الخبر الصحيح أنّه صعد المنبر فقال: إنّ
اللّه ورسوله قد أحلاّ لكم متعتين وإنّي محرّمهما عليكم وأعاقب عليهما.
قبلنا شهادته ولم نقبل تحريمه
“Яҳё бин Аксар ба яке аз шайхҳо дар Басра гуфт: Дар ҷавози мутъа аз чӣ касе табаият мекунӣ? Гуфт аз Умар. Суол кард, ки чигуна? Ва ҳоло инки Умар аз сахтгиртарини мардумон дар мавриди мутъа буд. Гуфт чун ривояти саҳеҳ мегӯяд ки Умар болои минбар рафту гуфт Худованд ва Расулаш мутъаро ҳалол карданд ва ман онро бар шумо ҳаром мекунам ва барои он муҷозот мекунам. Мо шаҳодаташро (дар мавриди ҳалол будани мутъа аз назари Худо ва Расулаш) қабул кардем, аммо ҳаром карданашро (тавассути Умар) қабул нанамудем” (Муҳозиротул удабо, ҷ.3, саҳ. 214 ).
Худи Умар мегӯяд ман мутъаро ҳаром кардаам! Нагуфтааст Расулуллоҳ (саллаллоҳу алайҳи ва олиҳи ва саллам) ин ҳаққро ба ман додааст, нагуфтааст замони он ба поён расидааст, нагуфтааст ояе аз Қуръон ояти ҳалол будани мутъаро насх кардааст, балки худаш эътироф дорад, ки Худо ва Расул ҳалол кардаанд, ҳоло Умар бо чӣ ҳаққе Қуръон ва суннати Расулро аз байн бурд?
Categories:
Tajik - Тоҷикӣ
0 comments:
Post a Comment
براہ مہربانی شائستہ زبان کا استعمال کریں۔ تقریبا ہر موضوع پر 'گمنام' لوگوں کے بہت سے تبصرے موجود ہیں. اس لئےتاریخ 20-3-2015 سے ہم گمنام کمینٹنگ کو بند کر رہے ہیں. اس تاریخ سے درست ای میل اکاؤنٹس کے ضریعے آپ تبصرہ کر سکتے ہیں.جن تبصروں میں لنکس ہونگے انہیں فوراً ہٹا دیا جائے گا. اس لئے آپنے تبصروں میں لنکس شامل نہ کریں.
Please use Polite Language.
As there are many comments from 'anonymous' people on every subject. So from 20-3-2015 we are disabling 'Anonymous Commenting' option. From this date only users with valid E-mail accounts can comment. All the comments with LINKs will be removed. So please don't add links to your comments.